نمایی از کوچه های روستا ...

نمایی از کوچه های روستا ...

تصاویر دیگری از کوچه های روستای زروند.

 







:: برچسب‌ها: روستای زروند , دهیاری زروند , زروند , هادی زروندی , کوچه های روستا , زمستان روستا , زروندی , اشعار زروندی , ,
|
امتیاز مطلب : 590
|
تعداد امتیازدهندگان : 198
|
مجموع امتیاز : 198
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : 20 اسفند 1389
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1393/11/3/zarvandi - - گفته است :

سلام هادی جان خوبی من رضا عید محمد هستم بچه ها رو دعوت کن بیان وبلاگ, وبلاگ رو گرمش کنیم ....

 

پاسخ مدیر وبلاگ :

 

سلام آقا رضای عزیز

سپاس، شکر خدا، شما خوبید دوست خوب من؟

فرا رسیدن فصل تازه شدن بهار و سال جدید رو بهت تبریک میگم و برات سال خوبی رو آرزومندم.

منم خیلی خوشحال میشم تمامی دوستان به هر طریقی که می توانند در ارسال مطلب به وبلاگ یاری ام کنند.

متاسفانه با پر بودن وقت های این روزها زیاد امکان مطلب گذاشتن روی وبسایت را ندارم.

فقط منظور شما از دعوت کردن دوستان رو متوجه نشدم،میتونید بیشتر توضیح بدهید.

اگه مایل باشید به شما سطح دسترسی خواهم داد که امکان ارسال مطلب  روی وبلاگ را داشته باشید و مطلب با نام خودتان ثبت شود.

بهروز و موفق باشید.

خدا با شما

 


/weblog/file/img/m.jpg
رضا زروندی در تاریخ : 1391/4/10/6 - - گفته است :
سلام و خسته نباشید


من رضا پسر حاچ اسماعیل هستم و از قم برات کامنت میزارم


الان با مصطفی داداشم رفتیم تصاویر قلعه رو دیدیم و یاد و خاطرات زنده شد.


موفق باشی
پاسخ: سلام دوست خوبم..خوبی محمد رضا جان... خیلی وقته ندیدمت رفیق... هرجا هستین انشالله موفق و شاد باشین.

/weblog/file/img/m.jpg
از المان ع در تاریخ : 1390/6/19/6 - - گفته است :
هادی اقا کجایی کم پیدایی پاسخ:سلام. تقریبا هستم.....

/weblog/file/img/m.jpg
mostafa در تاریخ : 1390/6/9/3 - - گفته است :
سلام و خسته نباشی با گزاشتن عکسهای زیبا و قشنگت از روستا دل منو هوایی کردی آرزوم اینه که یک باره دیگه بتونم بازم به روستای خودمون برگردم با اون آدمهای مهربونش حرف بزنم باتشکر و بدرود

/weblog/file/img/m.jpg
Iranianboys در تاریخ : 1389/9/26/5 - - گفته است :
سلام چه روستای قشنگی دارید . چه بافت قدیمی داره . آخ جون میده توش اینو اونور رفتن
منم همین بغل دست شما یه وبلاگ دارم خوشحال میشم سری بزنید.نظری بدید. ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: